Experiència en periodisme de gabinets

Sóc llicenciat en periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i tinc 10 anys d’experiència com a periodista tant en mitjans de comunicació com en gabinets de comunicació.

També vaig prestar els meus serveis com a responsable de premsa i comunicació a l’entitat Fundació del Món Rural -vinculada al Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural- entre setembre de 2007 i març de 2011. Les principals activitats que he executat han estat:

La gestió de la relació amb els mitjans de comunicació: Això ho he realitzat a partir de l’elaboració d’un pla de comunicació de l’entitat, del disseny de l’estratègia de comunicació, de l’elaboració de convocatòries i notes o comunicats de premsa, de la feina proactiva per proposar reportatges o entrevistes en mitjans, de la gestió de les entrevistes i de l’aparició d’articles d’opinió elaborats per l’entitat. Així, com també he impartit formació interna per a tècnics de l’entitat en matèria de comunicació, redacció d’articles d’opinió, relació amb els mitjans de comunicacó i preparació d’entrevistes

Gestió d’eines comunicatives a internet: A partir de l’elaboració i enviament del butlletí quinzenal de notícies de l’entitat i del recull de premsa diari de l’entitat, així com per la gestió de la web amb diferents propostes de millores en el disseny i l’usabilitat.

Projectes propis de l’àrea de comunicació: Com ara l’organització dels premis de narrativa, assaig i periodisme Món rural i el diferents projectes al voltant de la comunicació i el món rural que he contribuït a impulsar les Recomanacions del tractament del món rural als mitjans audiovisual per part del Consell de l’Audiovisual de Catalunya i l’encarrec, disseny i supervisió de l’“Estudi sobre les estratègies comunicatives dels agents actius del món rural” a més de l’elaboració del document Conclusions i propostes de la Fundació del Món Rural per a millorar la comunicació del món rural després de la Sessió de debat Com es comunica el món rural.

Altres tasques de seguiment i comunicació: Entre altres, l’elaboració de la Memòria d’activitats de l’entitat, del seguiment de la presència de l’entitat als mitjans de comunicació i de l’elaboració d’informes de repercussió en mitjans de l’entitat, i de visites al butlletí, el recull i les diferents webs de l’entitat.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s